Lite tankar och svammel

Fredag.

Kategori:

I veckan har det varit fullt upp, jag har varit och pysslat i huset på dagarna, har målat i hallen så nu är den klar! :)
Sen började skolan i onsdags, har prov nästa vecka + 2 muntliga uppgifter som ska göras.. 😥 Ingen mjukstart där inte!! Känns stressigt då jag helst av allt vill spendera varje ledig minut i huset, men får väl se till att tvinga mig själv att plugga ist..! 😩

Såhär ser det ut i hallen nu iaf!



Idag har Robert och svärfar fortsatt fixa i sovrummet, nya väggen är nu uppe och nästan alla gipsskivor är uppsatta.
Jag har börjat måla om i vardagsrummet, blir vitt där oxå. Blir mkt vitt nu, men känns som en bra grund innan vi vet hur vi vill ha det. Skönt att få det ljusare och fräschare oxå 😊 Så första omgången är nu målad och imorgon fortsätter vi jobba på!


Nu blir det att hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon! 😃

KOMMENTARER:

  • Paulina säger:
    2016-01-16 | 09:47:27

    Men så fint det blev i hallen, ser så stort och ljust ut! Du ska bara veta hur mycket det kliar i mina fingrar nu när jag ser hur mkt ni fixar och donar! 😝

    Svar: Haha, kör bara kör! Lite färg piffar upp nästintill vad som helst ;) Gick förbi erat hus i helgen förresten, ser ju ut att vara i princip likadant som vårat :)
    Sandra Bonivart

  • Paulina säger:
    2016-01-18 | 21:43:00

    Haha ja visst är dem nästintill identiska :) men såg att ni inte har fönster i förrådsrummet mellan badrum-sovrum? Det har vi och det ställer till det när vi vill riva 😒
    Ska bli spännande att komma på besök när ni är redo 😉

    Svar: Har ni ett fönster där? Tänkte jag inte ens på! Nä, vårat garage står där och täcker för :) Ja, förhoppningsvis kan vi flytta över alla möbler och sånt i helgen, så när vi får iordning lite grann är du mer än välkommen! 😄
    Sandra Bonivart

  • Anonym säger:
    2016-01-22 | 11:46:23

    Ja men verkligen! Vet hur det är, det är mycket med hus särskilt i början 😁 Utlandsresorna kommer tillslut 🙃 Btw så bor ni ju nästan utomlands, ni har ju fler årstider än viiiinter å en snabb sommar 😘

  • Linn Ahlfeldt säger:
    2016-01-22 | 11:47:37
    Bloggadress: http://lahlfeldt.blogg.se/

    Kul å se att du bloggar om allt oxå 👍 (Råkade skriva anonymt nyss men de va oxå jag) Kram Linn

    Svar: Ja herregud vad vi pysslar! Men det är kul! :) idag har vi flyttat över alla möbler från lägenheten och ska sova första natten här! Känns pirrigt, i VÅRAT hus liksom ;PJa, jag försöker ju iaf.. Är inte jätte duktig på att blogga... ;) Men om inget annat är det kul att senare kunna kolla tillbaka på allt :)
    Sandra Bonivart

  • Paulina säger:
    2016-01-28 | 20:12:58

    Nä nu får du ta och uppdatera lite så jag har nått kul att läsa 😜😜

    Svar: Flåt! Glömmer ju som bort bloggen ibland! Får sätta mig och skriva ihop nåt nu :)
    Sandra Bonivart

Kommentera inlägget här: