Lite tankar och svammel

Året började bra!

Kategori: Allmänt, Huset

Så, ett litet inlägg känns aktuellt nu när det nya året kört igång!

Julen firades uppe i Umeå med min familj. Konstig känsla ändå, har inte firat jul i Umeå sen ungefär 5 år tillbaka, så det var spännande! :)
Jag, Robert och Bix bilade upp och bodde hos min bror Robin och hans fästmö Elin. Väldigt tacksamt och jätte härligt att få umgås så pass mycket med mina hjärtegryn 😍
Vi var uppe i drygt en vecka och dagarna var fullproppade med aktiviteter och folk som vi ville träffa, lite stressigt, men så blir det ju när man bara är uppe i ett par dagar! 
Att träffa familjen igen var dock riktigt härligt, saknar ju dom!

Nyår firades med Roberts familj, vi åt GALET gott och hade det supermysigt allihopa, precis vad jag önskade mig :) Kollade på raketer och pussade på Robert och Tage (de andra ville inte ha pussar av mig ;P)





Och i måndags åkte jag och Robert för att skriva på de sista papprena och få nycklarna till vårat hus. Jag var helt galet nervös och när nycklarna hamnade i mina händer och sedan åkte ner i min jackficka kändes det som att jag hade stulit dom! Som att:"Oj, nämen! Hoppsan, dessa råkade jag visst ta. Förlåt, dom är ju inte mina!"
När vi sedan gick in i huset kändes det så overkligt! Detta hus är nu vårat! :) 


Vi har nu rivit ut och börjat fixa iordning ett sovrum, det känns sååå roligt att få börja fixa och pyssla med VÅRAT hus :)
Helgen kommer att spenderas i huset, jobb jobb jobb nu! 😥😄


Mer bilder kommer komma upp här, nu har jag ju äntligen något att blogga om! ;)

KOMMENTARER:

  • Paulina (hehe) säger:
    2016-01-09 | 08:28:56

    Jag kommer kika in här vaarje dag, bara så du vet ;) Så nu får du se till att skriva ordentligt hehe!

    Svar: Haha, jag ska göra mitt bästa! :)
    Sandra Bonivart

Kommentera inlägget här: