Lite tankar och svammel

Umeå.

Kategori:

Sååå, då sitter man på nattåget påväg till Umeå, tanken var ju att jag skulle sova lite men det var ju lättare sagt än gjort...! 😧
Då får jag väl passa på att blogga lite 😆


Jag har alltså "sportlov" nu. Ledighet från skolan, plugget kommer man ju inte undan men man slipper ju vara på plats i klassrummet iaf :) Då känns det nästan självklart att åka upp till Umeå och passa på att umgås med mina finaste fina! 😍 

Fick mig en mysig dag idag innan jag åkte iväg (kl.19). Jag och Robert tog med oss Bix för en promenad i skogen och när vi gått en bit kom vi på att grilla, det hade ju varit mysigt! Så vi vände tillbaka för att åka och köpa nå grillkorv och passade då på att höra om någon annan i Roberts familj ville hänga på.
Då visade det sig att dom var påväg ut i skogen dom med, dock bara för en promenad så vi sköt upp grillandet och följde med dom ut en sväng, Tage han satt i vagnen med sitt leksaksgevär och skulle skjuta älg 😍
När vi sedan kom hem satte vi oss på våran baksida och grillade för första gången :) Hur mysigt som helst! 😊




Lite har det hänt i huset sen sist, sängen har som sagt kommit in i sovrummet så vardagsrummet börjar ta lite mer form. Tanken är att senare ha ett stort matbord i där inne så möbleringen nu är lite provisorisk :)


I lördags var det Mello, fick då sällskap av vår nya granne Paulina! Vi jobbade ihop i somras och har nu blivit grannar, me like! 😄

Senare under kvällen när Paulina gått hem slocknade mina killar i soffan, gosegrisarna 😙


Nu ska jag försöka vila ögonen lite grann. Vi är framme i Umeå runt 7 imorgonbitti så hade ju varit gött med någon timma sömn...! 😴😴

Vi hörs! 👋 

KOMMENTARER:

  • Paulina säger:
    2016-02-16 | 15:32:54

    Himla mys var det att få komma! ☺️ Hoppas resan upp gick bra och att du får det bra där uppe 😘

    Svar: Har ju glömt att svara dig! :) Du är varmt välkommen igen iaf, du skötte dig bra 😉😂
    Sandra Bonivart

Kommentera inlägget här: