Lite tankar och svammel

Nu var det ett tag sedan!

Kategori:

Tänkte vara duktig och blogga hela tiden efter att jag flyttade meeen.. så blev det ju inte :)
Livet ser iaf ut så att jag nu för tiden har min första praktik. 4 veckor inom hemtjänsten :) På måndag är det sista veckan, herregud vad tiden går snabbt!
Jag tränar så ofta jag kan och orkar, har inte samma drivkraft som när vi bodde hos svärföräldrarna men jag försöker iaf :)
Jag börjar typ NU förstå att vi verkligen har flyttat ner hit, sisådär 5 månader senare. Det strömmar mycket känslor kring det.
Vad mer? Som de flesta säkert sett så har jag klippt håret kort och färgat det rött. En "nystart" antar jag :)

Idag åkte vi till Ullared och shoppade lite, (det sved i börsen).. ;) Men lyckades faktiskt hitta massor med roliga saker!
Sen bjöd vi hit svärföräldrarna på middag, alla vart nöjda och mätta, tror jag :)
Fick även samtal från Tess och Bella ikväll som var riktigt uppskattat, herrejävlar vad jag saknar er!

Vi har börjat landa och bo in oss nu i lägenheten så ska ta lite kort så ni får se hur vi bor :)

Nu är det sängdags men vi hörs! :)





Kommentera inlägget här: