Lite tankar och svammel

Mycket händer!

Kategori: Allmänt

Vi har i veckan varit och kollat på 2 hus! Javisst, HUS! :D Det händer grejer! Om det blir köp vetefasen men det är kul att börja kolla runt lite :)
 
  
 
I måndags och tisdags hade vi studiefria dagar så jag och några klasskompisar åkte till Johanna från klassen och red lite! :) Vilken lycka! Jag har inte ridit på flera år, så det kändes lite ringrostigt men så sjukt roligt det var :)
 
Sen så har jag nu varit på 2 intervjuer för sommarjobb och jag har nog bestämt mig för vilket av jobben jag vill ha men ska fundera fram till måndag så vi får se :) Det blir antingen gruppboende eller ålderdomshem :)
 
Det flyter på förjävla bra nu alltså, vilket skrämmer mig lite, när spricker den här bubblan? Hmm... Förhoppningsvis inte på ett tag iaf? :)
 
Kraaaaam!

KOMMENTARER:

  • Elin här säger:
    2015-03-09 | 22:28:06

    Åååå... Det där i rött tegel såg så himla gulligt ut på något vis!

    Svar: Visst? :) Kändes dock som att det skulle bli för mkt att göra med huset. Plus att budgivningen har flygit iväg, alldeles för dyrt :)
    Sandra Bonivart

Kommentera inlägget här: