Lite tankar och svammel

Lägenhet!

Kategori:

Jorå! Vi har lyckats få tag på en hyreslägenhet nu. Tanken var ju först att köpa något, därav titt på hus och så men insåg att det kändes lite väl stressigt att bara hux flux köpa hus sådär. 
Så en hyreslägenhet emellan känns smart. Vi får något eget, och kan i lugn och ro kolla efter hus :) 

Nästa vecka börjar jag på mitt extrajobb, lite inskolning och sen får vi se hur mkt jobb det blir, har sagt att så länge jag känner att jag hinner med allt i skolan så är jag tillgänglig för jobb :)

Som sagt, allt flyter på oförskämt bra just nu. Bara tacka och ta emot antar jag? :)

Har prov i Medicin imorgon så jag ska nöta lite till och sen sova!


Lite bilder hann jag ta i lägenheten när vi var och kollade in den, här får ni se! :)




Kommentera inlägget här: