Lite tankar och svammel

Snart Påsklov!

Kategori:

Pjuh! Har varit fullt upp på sistone, mkt i skolan (har prov imorgon..), lite jobb och flytt med allt som kommer med det! 

Skolan rullar på, imorgon är det dags för prov i Medicin. Sitter och pluggar in en massa latinska begrepp för rörelseapparaten. Hugaligen!

Har fått gå mina inskolning dagar på jobbet nu och har även hunnit jobba 2 ordinariepass efter det, det är SÅ roligt! :) Trivs jättebra med personalen och de boende redan efter bara ett par pass, så nu längtar jag till sommaren när jag får jobba på ordentligt :)

Flytten skedde nu i helgen och allt flöt på hur bra som helst, vi har fått hjälp av hela Haegerstam klanen och det var super tacksamt :)
Lägenheten börjar ta lite form, men har fortfarande kartonger som inte är uppackade. Svårt att veta vart man ska placera allt :)

Nu ska jag nöta lite till med de latinska glosorna innan jag hoppar ner i sängen! :) 

KOMMENTARER:

  • Eeeeelin. säger:
    2015-04-03 | 10:36:52

    Lycka till med provet och uppackningen! Väntar på finfina inredningsbilder sirru ;)

    Svar: Har inte fått tillbaka provet än men det kändes förjäääävla bra alltså ;) Eheee, bilder kommer senare, när allt börjar få sin plats, fortfarande lite huller om buller här borta serru... ;P
    Sandra Bonivart

Kommentera inlägget här: