Lite tankar och svammel

Julhelgen

Kategori: Allmänt

Vi packade ihop oss och drog ner till Roberts föräldrar nere i Småland.
Vi har haft en sjuuuukt mysig vecka där nere och det var inte alls kul att åka hem.
Resan hem var ganska långdryg oxå, 15 timmars bussresa känns i röven om vi säger så :)

Vi höll oss sysselsatta med att besöka a6 och IKEA, äta lunch hos Jonna och Andreas, kolla in
Fillan och Robins lägenhet, gå ut i skogen och grilla korv och pinnbröd (JA, jag som inte är någon
friluftsmänniska plogade mig genom snö och kyla :P), hälsa på Roberts farmor och farfar, spela
en jäkla massa tv-spel och äta mat i massor, precis som man ska under julhelgen :)
Var en riktigt bra och trevlig vecka, me like! :)





Nu ikväll blir det att fara till pappa och Maria för att fira in det nya året :)
Hoppas på en riktigt trevlig kväll med inte allt för mycket alkohol, jag jobbar nämligen imorrn.
JIPPIE! Tur jag bara jobbar 11-17 iaf, så jätte jobbigt blir det inte, förhoppningsvis :)



Hur som haver så hoppas jag att ni alla får er ett trevligt avslut på detta år och att ni får en jätte trevlig kväll!
Puss&Kram!


Vi hörs!

KOMMENTARER:

  • saralovisa säger:
    2011-01-12 | 14:14:08
    Bloggadress: http://saralovisa.webblogg.se/

    Oh tack för tipset! :) Jag får prova det!



    Tack så jättemycket, nu börjar det dra ihop sig :)

  • Ejlän. säger:
    2011-01-17 | 00:11:18
    Bloggadress: http://attitydsproblemet.blogg.se/

    fåxy lajdy.

    haha nä herre gud. obekväm x 5000

  • Sofia säger:
    2011-01-17 | 18:18:03
    Bloggadress: http://idamariasofia.blogg.se/

    Jag har givetvis hunnit med att gråta några varv idag. Började även gråta på jobbet så chefen skrattade åt mig och sa att det var graviditetshormoner. Då fick jag stamma fram att det var det minsann inte alls, för jag gråter alltid som ett barn när det gäller Axel.



    Axel är ju min bebis! :) Fast som tur var så var det inget farligt, bara en jättekraftig urinvägsinfektion. :)

  • Ejlän. säger:
    2011-01-20 | 11:06:32
    Bloggadress: http://attitydsproblemet.blogg.se/

    hahaha jamen jag skrattar åt det hela jag med. Men min rumpa är typ permanent förstörd. Haha.



    Dags att uppdatera damen lilla ;)

Kommentera inlägget här: